welcome my friend....

Thursday, December 15, 2011

okay Its Ombak Rindu. LOL!

salam.
first sekali aku just nak cakap tahniah kat pengarah cerita neh. bagi aku cerita neh best lah jugak. sebab aku memang suka gila kat tempat2 pengambaran tuh. cantik gila baban. seriously romantik. =)


secondly aku rasa aku dah fallen kot dgn BRONT PALARAE. <3 <3 
sweet sangat time dia nak mintak Izah(Maya Karin) tulis nama kat atas layang-layang tuh. then masa dia sanggup terjun sungai sebab nak amek jam Izah(pemberian Aaris).memang like like like lha. :0


thirdly cerita neh terlalu romantik lah. nasib baik aku tak bercinta. kalau tak memang aku nak my BF jadi macam Bront kot.kalau nak jadi macam Aaris waktu dia dah baik lah. hehe
memang nyaris2 aku menangis jugak tengok cerita neh. tapi fine aku GENTLE  so aku tak boleh lah menangis kan. haha 


okaylah cukup2 lah aku puji cerita neh. k bubye!


p/s: layan lagu nih. lots of love. =)



No comments: